Bestuursleden Wijkvereniging BRAVO!:

• Voorzitter en contactpersoon met gemeente Leek: Jan Pruim

jan-pruimIk ben geboren in Marum en woon sinds 2006 in Leek aan de Watersingel hier in Oostindie. Samen met mijn vrouw Sandra en dochters Savannah en Esmeralda, die hier is geboren, wonen we hier met enorm veel plezier in de wijk. Vanaf het begin zijn we lid van de wijkvereniging en sinds 2015 ben ik toegetreden in het bestuur. Persoonlijk ben ik erg blij met de wijkvereniging, je ziet niet vaak dat een dergelijke vereniging zoveel leden heeft en ook al zo lang bestaat.

Op de algemene ledenvergadering in 2019 ben ik aangesteld als voorzitter van de vereniging. Ik vind het een mooie uitdaging om het stokje over te nemen van Joan Smit. BRAVO! bestaat inmiddels al weer heel wat jaren. Ik wil graag zorgen voor continu├»teit van de vereniging.

Met het hele bestuur hopen en verwachten wij dat wij de belangen van alle leden goed kunnen dienen. Maar ook dat we voor leuke en gezellige activiteiten kunnen blijven zorgen.

Het onderhouden van de contacten met de gemeente is een van mijn taken. Met de gemeente voeren we zeker twee keer per jaar overleg. Dit overleg gaat over de plannen die de gemeente heeft met de wijk, maar ook de plannen en idee├źn die uit de wijk komen. Zo hebben we overleg over de verkeersveiligheid, inrichting van bepaalde gebieden in de wijk en nog veel meer. Op de website van de gemeente Leek kunt u overigens eenvoudig melding maken van kapotte verlichting, verzakte klinkers, etc. Ook telefonisch is de gemeente zeer eenvoudig te bereiken en te benaderen.

Ik geniet ervan om op deze manier een steentje bij te dragen aan een fijne en leefbare wijk.
Tot ziens in onze mooie wijk!

Binnenkort zullen de nieuwe bestuursleden, gekozen in de ALV van 4 januari 2020, zich hier voorstellen