Paasactiviteit Oostindie

Op Tweede Paasdag, 1 april 2024, organiseert Wijkvereniging Bravo een paasevenement vol plezier voor het hele gezin!

Kom en doe mee aan het paaseieren zoeken in het Centrumpark:

• Eerste zoekronde: 10:00 uur
  • Tweede zoekronde: 11:30 uur

Neem je eigen mandje of bakje mee en ga op zoek naar 4 chocolade-eieren in verschillende kleuren. Laat ze aan ons zien en ontvang iets lekkers! En wie weet vind jij wel een van de GOUDEN eieren en win je een extra prijs!

Naast het spannende paaseieren zoeken hebben we nog veel meer in petto voor jullie op Tweede Paasdag!

Eieren gooien

Eieren lopen

Schminken voor de kinderen

Springkussen

DJ Nick zorgt voor de vrolijke deuntjes tijdens dit gezellige evenement.

Er is koffie, thee en ranja en natuurlijk wat lekkers!

We hebben nog vrijwilligers nodig voor bij het schminken, koffie/thee, spelbegeleiding en een EHBO'er.

Het evenement eindigt uiterlijk om 13:30 uur.

Aanmelden:
Wil je meedoen aan het paaseieren zoeken en de andere activiteiten of ben jij de vrijwilliger die ons kan helpen? Meld je dan aan via activiteiten@wijkverenigingbravo.nl.

Belangrijk:
De activiteit is exclusief voor BRAVO! leden en aanmelding is verplicht.

Mis dit gezellige paasevenement niet en maak er samen met ons een onvergetelijke dag van.

Evenementinfo

maandag 1 april 2024