Help mee! met de Spooktocht

Datum: 5-11-2022

Beste wijkbewoner,

Eindelijk is het dan zover!! Op zaterdag 17 december zijn we van plan om de 2 griezelige Spokentochten voor jong (1) en oud (1) wederom te organiseren. De voorbereidingen zijn in volle gang. De route en de spannende scènes zijn bekend. De activiteitencommissie heeft al veel voorwerk gedaan.

Om de tochten daadwerkelijk mogelijk te maken, kunnen we in het weekend van 17 december heel wat hulp gebruiken. We hebben wel zo'n 50 vrijwilligers nodig om het te kunnen uitvoeren.

Denk hierbij aan hulp met opbouwen en afbouwen, hulp bij de aanmeldingen en organisatie, hulp bij het figureren (acts).

We hebben er enorm zin in, maar we kunnen het niet alleen. Op dit moment hebben we nog niet genoeg hulp om het door te kunnen laten gaan. We zoeken nog wel zo'n 30 mensen!!

WIE HELPT ER MEE??

Geef je op bij: activiteiten@wijkverenigingbravo.nl, graag voor 7 november