Help mee met de Spooktocht

Datum: 28-8-2021

18 december organiseert BRAVO! de eerste spooktocht in de wijk. We willen er iets heel bijzonders van maken. Om het tot een succes te maken hebben we de wijk hard nodig. We willen graag toffe scenes bouwen en er zijn veel mensen nodig voor ondersteuning op de dag zelf. Denk je: ik wil best wat doen, maar ik weet niet wat ik zou kunnen doen, neem vooral contact op!

We zoeken o.a. mensen die:

• handig zijn (voor het maken en bouwen van scenes van hout, metaal, schuim, met bewegende onderdelen)
  • kunnen aanpakken (voor het helpen met opbouwen en afbreken)
  • creatief zijn (voor goede ideeën, mooie aankleding en afwerking)
  • kunnen organiseren (voor maken van planningen en communicatie)
  • hulp tijdens de tocht zelf (licht, geluid bedienen, ondersteunen bij scenes, klaarovers)

Je kunt je ook als groepje aanmelding om met dat groepje iets te gaan maken/doen.

Zeker op de dag zelf hebben we veel vrijwilligers nodig om alles in goede banen te leiden. Je hoeft ook niet direct een hele dag, een deel van dag kunnen helpen is ook al heel fijn. Wil je helpen/meedenken/heb je goede ideeën/kwaliteiten, meld je aan!

Via: activiteiten@wijkverenigingbravo.nl

Onze partners