Paaseieren zoeken en duurzaam tuinieren

Datum: 4-4-2024

Op Tweede Paasdag organiseerde de vrijwilligers van wijkvereniging BRAVO een gezellig paasevenement waarbij jong en oud samenkwamen om te genieten van een spannende paaseierenjacht. En wat een succes was het!

Het paasevenement bestond uit twee zoekrondes om 10:00 uur en 11:30 uur. Deelnemers werden aangemoedigd om hun eigen mandje of bakje mee te nemen en op zoek te gaan naar 4 chocolade-eieren in verschillende kleuren. Vond je een gouden ei? Dan won je zelfs een prijs!

Leuke activiteiten voor iedereen

Naast het paaseieren zoeken waren er nog veel meer activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Van eieren gooien tot eieren lopen, schminken voor de kinderen en een springkussen om lekker op te springen. DJ Nick zorgde voor vrolijke deuntjes tijdens dit gezellige evenement.

Er was koffie, thee en ranja en natuurlijk wat lekkers om van te genieten.

Duurzaam tuinieren met ECOstyle

Dankzij de vrijgevigheid van ECOstyle, met ondersteuning van Laura, werden gratis Jardin Mini’s uitgedeeld aan alle bezoekers. Deze kleine, maar krachtige producten stellen tuinliefhebbers in staat om op een duurzame manier te tuinieren.

ECOstyle staat al sinds 1967 bekend om haar ecologisch verantwoorde producten voor de tuin. Door geen gebruik te maken van chemicaliën of kunstmest, maar juist te werken met de kracht van de natuur, zorgen ze voor een gezonde tuin in balans.

Bedankt aan alle vrijwilligers

Het paasevenement was een gezellig moment voor buurtbewoners om samen te komen, plezier te hebben en tegelijkertijd meer te leren over duurzaam tuinieren.

We willen ECOstyle, met speciale dank aan Laura, hartelijk bedanken voor hun gulle bijdrage, en alle vrijwilligers voor hun tijd, inzet, en enthousiasme, die hebben geholpen om dit evenement mogelijk te maken.

Samen hebben we er een gezellige dag van gemaakt!

Foto: Jordi Haverdings - InfoLeek

Onze partners